קניית ציוד למטבח המוסדי

למטבח מוסדי אין הפסקה במהלך שעות היממה גם לא בלילה. מטבח מוסדי עובד סביב השעון עשרים וארבע שעות ביממה ולכן צריך לוודא שכל הציוד שיש בו הוא מתאים ואיכותי ולא יפסיק לפעול באמצע הלילה או בשעה קריטית במהלך היום כאשר הכי צריכים אותו. וזו הסיבה שצריך להשקיע בקניית ציוד למטבח המוסדי.

אל תתפשרו על איכות קניית ציוד למטבח המוסדי של המותגים המובילים:

מטבח מוסדי לא רק שעובד ללא הפסקה הוא גם מספק כמויות גדולות של מזון ולכן הוא צריך להיות מבוסס על ציוד איכותי וברמה גבוהה. אם הציוד שבמטבח המוסדי אינו איכותי הוא לא יצליח לעמוד בעומס וגם אם הצוות המקצועי שבמטבח המוסדי הוא צוות מצוין וגם אם השף שבמטבח המוסדי הוא שף מיומן ביותר- הם לא יוכלו לבצע את העבודה שלהם כמו שצריך אם הציוד לא איכותי.

על קניית ציוד למטבח המוסדי צריך להיות אחראי השף הראשי ביחד עם אנשי הצוות המומחים של המטבח שיודעים בדיוק איזה ציוד נדרש להפעלת המטבח המוסדי וגם איפה לרכוש אותו.

השלב הראשון בהקמת מטבח מוסדי הוא תכנון יסודי ומקיף של כלל המטבח ולאחר מכן הכנת רשימה מסודרת ומותאמת שלכל הציוד הרלוונטי. הציוד למטבח המוסדי צריך להיבחר בדיוק ובקפידה מבלי להתפשר על האיכות ועל רמת הגימור של המוצרים הכלים והמכשירים אבל גם בלי לשלם מחיר מופקע עבור המוצרים הכלים והמכשירים.

לאחר הכנת הרשימה יש לבחור את הספק אצלו מעוניינים לבצע את קניית הציוד למטבח המוסדי, ספק שייתן לכם מענה מלא לצרכים של המטבח ולדרישות של הצוות המבשל.

 לפני קניית ציוד למטבח המוסדי – הכנת רשימת ציוד:

בכדי להיות בטוחים שהכנסתם לרשימת הציוד את כל הציוד שנדרש ואת כל מה שאתם צריכים ולא תגלו באמצע בישול שחסר לכם כלי כלשהו חשוב שתחלקו את הרשימה לארבעה תחומים עיקריים:

מערכות קירור- מקררים לשמירת האוכל, מקפיאים ומקררי תצוגה בהם שומרים את האוכל. יש צורך למצוא פתרון קירור איכותי לכל אלה.

תנורים- על התנורים במטבח המוסדי להיות תנורים מקצועיים שכן הם יעבדו ללא הרף. יש צורך בתנורי אפייה, תנורי בישול ותנורי צלייה אשר יהיו מסוגלים להכיל כמויות גדולות של אוכל, לחמם ולבשל ולצלות ברמה הגבוהה ביותר ובבלאי נמוך.

מערכות הבישול עצמם- בחירת סוג כיריים הנכון והמתאים ביותר עבורכם אם כיריים על גז או כיריים חשמליות או כיריים לבישול באינדוקציה או אפילו מספר סוגים במקביל. כמו כן יש צורך לבדוק אילו מתקני גריל נדרשים ואילו מתקני צלייה וטיגון נדרשים.

וכמובן לא לשכוח את הציוד להדחת הכלים שכן הוא יעבוד ללא הפסקה וחשוב שיהיה גדול מספיק ויעבוד היטב בכדי לנקות את הכלים כמו שצריך.

 

טיפים
מאמרים ומידע

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן